ALLTID FRI FRAKT LEVERANS 3 -7 ARBETSDAGAR

SÄKRA BETALNINGAR MED KREDITKORT, KLARNA ELLER PAYPAL

Ångerrätt och retur

Ångerrätt gäller ej för produkter som har tillverkats specifikt för kunden, eller på annat sätt tryckts i enlighet med kundens önskemål.

Du har rätt att ändra ditt köp och returnera en öppnad vara inom 14 dagar från den dag du mottar din beställning (gäller ej namnlappar och personliga produkter). För att returnera en vara kan du skicka den som ett vanligt brev, men tänk på att försegla det noggrant. Returfrakten bekostas av köparen.

För att anmäla din retur och ange din returorsak, vänligen skicka ett mejl till info@namly.se.

Skicka din retur till följande adress:

Namly Design/Trivo AB
Terminalgatan 9
232 61 ARLÖV
 

Om varan inte hämtas ut från ombud inom 6 dagar, eller om felaktiga leveransuppgifter har angetts, skickas varan automatiskt i retur. Köparen debiteras då en fraktavgift på 200 kr, och resterande orderbelopp återbetalas. Vid retur eller om varan inte kan levereras är det kundens ansvar att kontakta både oss och Klarna för att undvika extra avgifter. Återbetalning sker inom 14 dagar från det att vi mottagit returen.

OBS: Om du har mottagit en skadad produkt ska du inte returnera den. Kontakta oss istället för vidare hjälp.

Reklamation

Vid eventuella fel eller brister på produkter, vänligen kontakta oss så att vi kan lösa problemet på bästa sätt. Skicka ett mejl till info@namly.se
 och bifoga en bild på skadan. Vi behöver bli informerade så snart som möjligt, men senast inom 14 dagar efter att du mottagit varan. Vid en godkänd reklamation kommer vi omedelbart att ersätta produkten med en ny vara.

Reklamationsrätten gäller inte för skrivfel som kunden har gjort vid beställningen. Vår process är helt automatiserad, och vi påverkar inte stavningen av namn. Beställningen behandlas automatiskt efter att du har genomfört köpet.